
Оптимизирано управление на договори и отсъствия в офиса на emerchantpay в България
Компанията оптимизира процесите си в областта на човешките ресурси с решение, базирано на интелигентната платформа за управление на документи и информация M-Files
emerchantpay предлага комплексни решения за онлайн, мобилни и POS плащания на търговци по целия свят. Компанията е основана е през 2002г. в отговор на нуждите на търговците, изпитващи трудности с избора на начин за разплащания и управление на риска от измами за ключовите им пазари.
еmerchantpay разполага с 18 офиса в различни точки на света и има над 450 служители. В продължение на 20 години успешно се позиционира на пазара, превръщайки се в доверен партньор по разплащания, свързващ бизнеса и потребителите. Компанията целеустремено продължава да оптимизира своите процеси и гарантира безпроблемното удовлетворяване на желанията на своите клиенти чрез своята глобална платежна екосистема.
Предизвикателства
Значителен обем от документи на хартия, включително трудови договори, молби за отпуск и други документи на служителите.
Липса на повече възможности за дистанционно и едновременно подписване на документи.
Физическа размяна на документи, съпроводена с разходи за куриери. Това също така забавя процеса на съгласуване между отделните страни и има екологично въздействие.
Неоптимален деловоден процес и вътрешни процеси, като например наблюдение на документацията за отпуски и одобрения от работодателя.
Съхранение и затруднено определяне на последната версия на HR документите.
Решения
emerchantpay започва работа с платформата M-Files, предлагана от Konica Minolta, която оптимизира
HR процесите на фирмата. За разлика от традиционните системи за управление на корпоративното съдържание, M-Files позволява на организациите да управляват информацията и данните си, независимо дали те се намират в системата M-Files или в други бизнес системи и хранилища. Чрез успешното интегриране на M-Files с HR системата в еmerchantpay, фирмата има възможност да получава актуална информация и бързо да генерира документи за електронен подпис. Предизвикателството с неоптималното съгласуване при ръчното подписване бе преодоляно с интеграцията на M-Files и
електронното подписване от Evrotrust.
Ползи
- Синхронизация на данни, разположени в различни хранилища, с помощта на една платформа.
- Лесно проследяване на документи, подписани от служителите в българския офис.
- Повишаване на продуктивността чрез създаване на ускорени и прозрачни работни процеси.
- Дигитален процес на съгласуване на договори с ясни срокове на изпълнение от отделните страни.