Интелигентно свързано работно място в DB Schenker в България
В дългогодишното си партньорство с DB Schenker в България, Коника Минолта България помага на компанията да трансформира работното място на всеки един служител и да оптимизира работните си процеси. По-бързо, по-ефективно и с 0% възможност за човешка грешка.

Предизвикателства :
- Необходимост от решение, което да оптимизира процеса на сканиране на многобойните документи, които се генерират и обменят денонощно в DB Schenker в България.
- Подобряване на работните процеси, за да се съкрати времето, което се губи в обработка, архивиране и свързване на логистичните документи с прилежащите им счетоводни такива
- Рутинни, повтарящи се дейности, ангажиращи квалифицирани служители, които биха използвали това време за по-важни и смислени задачи.
- Забавяния и невъзможност за проследяване на одобренията по молбите за отпуск в HR отдела.

Решение:
- Един от ключовите за DB Schenker в България проекти е автоматизацията на сканирането на баркодове на всяка една пратка. С това решение се намалява времето за обработка на един товар до 5 пъти, а грешките в пратките са сведени до нула.
- Дигитален архив, базиран на
M-Files и Document Navigator, напълно интегриран с активната директория. Като последваща дестинация, документите се доставят и в логистичната система на клиента. Така всяка една товарителница, фактура или друг документ се съхраняват на едно място и са отразени във всички действащи системи в последния си, актуален вид. - За оптимизиране на дейността на HR oтдела в компанията са въведени три решения:

Ползи:
DB Schenker в България разчита на изцяло автоматизиран процес от сканирането на всеки един документ, през разделянето на документите на комплекти чрез разпознаване на баркод, до сепарирането на индивидуални документи и съхранението им в дигитален архив. Дигитализирането се осъществява бързо и лесно.
Ползите за всеки служител, независимо от тяхната позиция е по-ефективното и интуитивно изпълнение на ежедневните задачи и елиминирането на човешките грешки. В допълнение на това ръководният екип на компанията оценява много високо лесната проследимост на всеки документ и пратка и възможността за надграждане на вече работещата система с нови функционалности.