Управлявайте печата, сканирането, потребителите и разходите
Контролът върху всички аспекти на печатa и сканирането може да бъде предизвикателство за всяка организация.
Искате печатът да е лесен и достъпен, без да влияе на продуктивността. Искате яснота върху разходите, да намалите излишъците и да избегнете риска поверителна информация да попадне в грешни ръце. А ако – както много организации днес – сте по пътя на дигитална трансформация, очаквате сканирането да бъде също толкова просто, с автоматично насочване на сканираните документи към точните дестинации за ефективно управление и бърз достъп до електронни архиви.
С YSOFT SAFEQ от Konica Minolta всичко това е възможно – това е цялостно решение за управление на печат и сканиране, което се интегрира с многофункционалните устройства bizhub и други, включително производствени системи.
С него ще можете да:
- Направите печата и улавянето на документи по-гъвкави, ефективни и сигурни
- Проследявате и управлявате разходите за печат и сканиране
- Подобрите информационната сигурност
- Централизирате управлението на потребителите
Ползи за клиента
YSOFT SAFEQ улеснява организациите в управлението на техните процеси по печат и сканиране. Благодарение на централното управление на потребителите, можете лесно да контролирате достъпа (напр. до цветен печат или до определени устройства) и да изисквате удостоверяване за освобождаване на задания за печат.
Освен че подобрява информационната сигурност и намалява отпадъците, удостоверяването на потребителите добавя гъвкавост и повишава продуктивността, тъй като позволява печат от всяко устройство в мрежата. Можете дори да разрешите печат от мобилни устройства.
Автоматизираните сканиращи потоци премахват сложността при улавяне на документи и превръщат цифровите процеси в реални двигатели на ефективността. Освен вградените workflows (като сканиране към имейл или лична директория), можете да добавите и персонализирани скриптове за насочване на сканирани документи към системи за управление на документи (DMS) или облачни хранилища. Разширените работни потоци предоставят допълнителни функции като OCR, почистване на изображения, премахване на празни страници, създаване на търсими PDF-и и сканиране в редактируеми файлове (Word или Excel) за по-нататъшна обработка.
Тъй като YSOFT SAFEQ обвързва всички действия с потребителски идентичности, вие разполагате с пълна отчетност за печат и сканиране, възможности за разпределение на разходи, бюджетен контрол и управление на квоти.
Основни ползи от YSOFT SAFEQ:
- Опростено управление на печат и сканиране
- Ефективен контрол на достъпа от администратор
- Печат от различни локации и roaming печат
- Управление на политики, правила и workflows за печат и улавяне на документи
- По-висока информационна сигурност
- Проследяване на разходи и възможност за вътрешно преразпределение
- Намаляване на излишния печат
- Подкрепа за дигитална трансформация, автоматизация и електронна обработка на документи
Определете енергийното и ресурсно потребление на вашия принтерен парк с инструмент за одит в YSOFT SAFEQ
С помощта на инструменти за екологичен одит можете да анализирате текущия си принтерен парк, да получите данни за въздействието върху околната среда и да предприемете подобрения при необходимост.
YSOFT SAFEQ предлага задълбочен анализ на използването на печат, сканиране и факс в рамките на организацията чрез отчети и визуални табла.
Резултатите се представят в Green Report – доклад, който информира организациите за спестените ресурси от намален печат на хартия, включително вода, дървесина и емисии на CO₂.