Днес безброй доставчици на печатни услуги – както на офсетов, така и на дигитален печат – предлагат „просто печат“ като стандартна услуга. Но визионерите на пазара търсят да разнообразят и подобрят своя продукт, като създават нов, по-ефективен печатен процес. Винаги е било възможно да се създадат специални ефекти като частичен лак, триизмерен печат и метализиран изглед. При стандартните методи на производство обаче това често е неефективно и отнемащо време, което го изключва като услуга, особено за задания в малък тираж и с кратки срокове. Сега с ндигиталната технология за обогатяване на печата (полагане на лак и фолио) на френска компания MGI стратегически партньор на Konica Minolta революционизира отрасъла за доставчици, желаещи да предложат както директно на клиентите, така и на крайните потребители нещо, което наистина е много специално. В допълнение те могат значително да максимизират печалбите си, докато правят това.
Новата технология
Новата технология ви дава възможност да полагате частично покритие върху разпечатките, да акцентирате върху определени елементи и да добавяте 3D ефекти, създавайки напълно различен, с осезаемо преживяване и ярък печат, който със сигурност ще помогне името и репутацията на вашата компания да се открояват на фона на обикновените доставчици на печатни услуги. Цифровата технология на MGI превръща заданията за печат във впечатляващи и неустоими продукти, които ще грабнат и задържат вниманието на Вашите клиенти, а впоследствие и на техните клиенти.
Технологията за дигитално лакиране е напълно подходяща за широка гама от различни приложения – от книги до изключителни визитни картички, луксозни покани, опаковки, рекламни материали и т.н. Той предлага безпрецедентен набор от функции, включително висока производителност с едно минаване на листа, лекота на използване и др., което прави цялото търговско изживяване по-приятно за вашите непосредствени клиенти. Освен това крайният резултат е с ефект, който подпомага преговорите относно по-високата цена.
Пазарът на печатни материали се развива с бързи темпове. Вече не може да се извлече особена печалба от „продукти последователи“. Ето защо визионерите на пазара в момента инвестират в дигитална технология за полагане на лак и фолио, която разгръща нови нива на креативност, диференцира продуктите и дава възможност на клиентите да предложат по-привлекателен и запомнящ се продукт и да направят печатния процес печеливш за всички участници по веригата.
MGI JETVARNISH 3D TECHNOLOGY ви помага да привлечете нови перспективи и да реализирате печеливши пазарни възможности, като предоставяте на клиентите свръхпрецизни частични покрития, позволявайки ви да обработвате дигитални или офсетови оригинали в дълги или къси тиражи и дори да променяте дебелината на покритията си за атрактивни разпечатки с осезаема дълбочина, за да се засили въздействието на комуникацията. Тази нова и вълнуваща технология е интересна за всеки доставчик на печатни услуги, който работи с тонер, офсет или печатни системи, и позволява на потребителя да добавя творчески елемент в широка гама приложения.
Какво точно представляват техниките за обогатяване на печата – и доколко носят ползи на моята компания?
Печатът може да бъде просто мастило върху хартия, продукт или етикет, но обогатяването го превръща в изживяване, което осигурява осезателно предимство пред конкуренцията. Когато клиентите „усетят“ текстурираните елементи върху опаковките, те са много по-склонни да докоснат и дори по-вероятно да купят. Разкрасяванията могат да бъдат добавени като вграждане на избрани цифрови производствени преси и извън системата с помощта на специализирани решения за подобряване на печата.
Обогатяването на печата – заключителен щрих, от който вие, вашите клиенти и техните клиенти ще се почувстват добре
На този фон доставчиците на печатни услуги и маркетолозите все повече се стремят да добавят тези впечатляващи ефекти, за да разграничават продуктите си от други марки и да добавят полезното свойство „докосваемост“ към печатния материал. Процесите на комерсиализация също така засягат много продукти и обогатяванията помагат на всеки продукт не само да изпъкне и да се разграничи, но и да се бори със спада на цените. В миналото имаше тенденция обогатяването да се използва само в продукти от висок клас, докато днес ефектите се появяват все по-често в продукти за лична хигиена и поддържане на косата, хранителни продукти и сладкарски изделия, козметични продукти, както и продукти от множество други отрасли.